torsdag 7. april 2011

Nye hekleprosjekt??

Vel, skulle eg gå tom for ting å hekle (lite truleg), så kunne eg kanskje satse på hekling av antrekk for lokale band. (Vassendgutane, kanskje??)

Sjå berre på desse hekla kjole-poncho-helsetrøye-slengbukse-sakene. Med gull- og sølvkantar! Kan det bli betre?

Dette er altså omslaget på ei gammal Lp-plate, Bonnie St.Claire og gutta. Eg har ikkje høyrt på musikken, kjøpte nok plata på bruktbutikken berre på grunn av desse fantastiske heklesakene…

DSCF4773

I bought this old LP just because of this photo. Look at those outfits!

8 kommentarer:

  1. Hsahaha! That is very funny! A good find x

    SvarSlett
  2. Hva kan man si..!?
    Wow..?

    SvarSlett
  3. Heeeeelt fantastisk!! Virkelig dagens bilde!;o)
    Hjelp!

    SvarSlett
  4. Skrekk og gru.. Ler meg skakk! =)

    SvarSlett
  5. Dæken! Nesten så jeg blir inspirert her;-D
    Ellers masse fint i bloggen din! Bare sirkler meg mot eldre og eldre innlegg mens jeg koser meg jeg:-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails