onsdag 2. juni 2010

Garn

No har eg lært noko nytt.
Eg kjøpte ein handtein på ei messe i haust, og i går lærte eg meg å spinne garn.
I alle fall i prinsippet.
Garnet blir litt kunstnerisk - med svært tynne og ganske tjukke parti innimellom - men det er tråd. Det står enno igjen å lære spinning på rokken, og det å lage garn med fleire trådar.
Men eg finn nok ein video med forklaring til det også på youtube.
I morgon skal eg demonstrere spinning for borna på skulen, så det var på tide å lære seg teknikken no...
Vi har også drive med plantefarging på skulen i det siste.
Her er fargane vi har fått:

I bought a drop spindle a while ago, and I've finally learned how to use it. Sort of.
The yarn is far from perfect, but it is fun!
I bought the wool rowing from Etsy.
The bottom picture is yarn we have been dyeing at school, using blueberry heath, onions, cones and birch leaves.

 post signature

5 kommentarer:

  1. Det ser absolutt ikke lett ut, å spinne! Og garnet dere har farget ble lekkert; jeg likte spesielt konglefargen...

    SvarSlett
  2. Det høres så morsomt ut både med spinning og garnfarging. Men så var det den tiden da......

    SvarSlett
  3. Der fekk eg ein ide, ja! Dette må da vere noko for mine elevar og! Veit at eg tenkte på dette for nokre år sidan, men det gjekk i gløymeboka...
    Synnøve frå Telemark

    SvarSlett
  4. Very cool. I dye yarn too. Stop by my garden. New follower.

    SvarSlett
  5. Your spinning and dyeing are fabulous!

    I took Natural Dyeing at Saterglantan last summer and have carried it through to some small dyeing at home. We have an abundance of possibilities!

    Annemor Sundbo FINALLY taught me to spindle! My trying FOUR times previous resulted in nothing but sad yarn. Now, some results!

    Keep blogging of your spindling and dyeing! Love to see your progress!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails