søndag 7. februar 2010

Knappar til samlinga

DSCF2212

Eg hadde flaks ein dag eg gjekk innom bruktbutikken. Ho som jobba der den dagen hadde akkurat henta knappesamlinga si. Knappar ho hadde samla frå avlagde klede. Ho kunne nesten fortelje om kva for kjole nokre hadde vore på – for lenge sidan. Eg venta høfleg på min tur til å kike gjennom posen. Heldigvis var det nokre skattar igjen til meg som knappegal dame nr 3.

Knappar er nok ganske populært for tida, ikkje ofte eg finn slike på bruktbutikkane no. Så der hadde eg flaks.

Gullfatet er også frå “brukten”. No har eg ei lita samling av desse.

-----------------------------

Lucky me. I came in to the thrift shop just as the lady working there took out her button collection. Buttons from clothes she had before. I waited patiently in line to look through the bag. And there were some nice ones left for me, crazy button lady nr 3.

2 kommentarer:

  1. for noen herlige knapper, små skatter!
    kjenner jeg har dabbet skikkelig av når det gjelder hekleteppet jeg også, skal truge meg til å gjøre ferdig strikketeppet først...lærer aldri jeg, burde ikke begynne på så stoooore prosjekt!

    fin ny uke til deg,
    vibeke

    SvarSlett
  2. Nydelige knapper, rene skatten!
    Jeg synes også fine knapper er stas, og har forsynt meg i mammas knappeboks. Hun klipte av gammelt tøy, så der var det mye fint.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails