søndag 4. oktober 2009

Haustferie

Ahhh, det skal bli deilig!

Eg reiser straks avgarde til Bergen, og trur nok det skal bli ei bra veke der. Eg tar med meg nokre strikkepinnar og garn, slik at eg ikkje skal sitte med hendene stille i fanget.

Noko har eg også blitt ferdig med i det siste.

Eit par lestar i Labbetuss-garn frå Euro-pris…

DSCF1301

… og Noro-stripe-skjerfet mitt.

DSCF1305

DSCF1309

Sidan det kalde haustveret kom så fort, kan det vere godt med eit langt skjerf. Eg håpar også på minst ein dag utan regn i Bergen. Det er vel ikkje for mykje forlangt?

Ha ei fin veke!!!

2 kommentarer:

  1. Nydelig skjerf, og jeg ønsker deg en hel uke med fint vær i Bergen. Været bråsnur sikkert, og vups har vi et høytrykk over oss som inviterer til deilige turer i høstfarger. Eller noe..

    Har du slektninger her i byen, kanskje..?

    SvarSlett
  2. Tja, det regnet er vel ikkje til å komme forbi. Men det er mykje vakkert vær mellom byene...

    Flotte lobbar og sjal, trengs no til hausten.

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails