onsdag 29. juli 2009

Sightseeing

Plutseleg kom det ein dag nesten utan regn og skodde, så då stappa vi oss inn i bilen for å leike turistar. Rett i nabolaget her gar vi den finaste dalen i verda; Norangsdalen.

Suddenly we had a day allmost without rain, so we decided to sightseeing in the “neighbourhood”. We live close to Norangsdalen, one of the narrowest valleys in Norway. It’s worth a trip.

 DSCF0842

Koseleg naustrekke på Sæbø.

a

Utsikt mot Slogen. Eg kan enno ikkje heilt fatte at eg greide å kome meg opp dit for to år sidan. (Ikkje minst at eg kom ned igjen like heil…)

This is Slogen. I have been on the top once (still quite impressed with myself).

cj

Før vi starta på dalen tok vi eit stopp på Union Hotell. Snusa rundt i gangane og kika på alle dei fine romma. 

Travelling to these parts of Norway has been popular for a long time. Royalties from Europe came often. Many of them stayed in this hotel. The hotel has a long history, and has now been redecorated to look like it did in the old days.

DSCF0849

Hotellet ligg rett under i fjellet. Oppi tredje etasje ligg steinen som ein gong kom ned frå fjellet og rett igjennom taket.

i 

Neste stopp var Lyngstøylvatnet. Eit steinras 1908 stengde elva, og vatnet vart til. På botnen kan ein sjå tuftene etter husa som stod her, steingjerda og gamlevegen. 

Next stop is a small lake. It was made in 1908 when a landslide closed the river.

You can still see the remains of the houses that stood here. It is very popular to dive in this lake.

hb

Norangsdalen er det trangaste dalføret i Noreg. Her går det tett med ras heile vinteren, så då er vegen stengt.

g

Sætrene måtte byggast på dei få rassikre plassane dei fann.

d

I ein svær snøskavl hadde elva laga tunnel. Gutane i bilen måtte sjølvsagt opp og kikke.

Vel ute av den trange dalen kom vi til Villa Norangdal.

Der var det åpent, så vi bestilte kaffi og gjekk på snuserunde i romma der også. Romma er dedikert til kvart sitt tiår.

k

Her eit glimt frå 60-talsrommet.

e

Eg fall for desse omtrekte møblane. Stoffet er designa av nederlandske Tord Boontje.

f

Trur eg ønsker meg ein slik stol, eller sofa…

At last we visited another small hotel. I really liked this reupholstered furniture.

 

2 kommentarer:

  1. Så kjekk tur dere har vært på! Fin natur og interessant historie;)
    Jeg hadde også likt å snuse rundt på hotellrommene. Både Union og Villa Nordangdal er så spesielle og fine at de nesten er for museer å regne, Flott tur!

    SvarSlett
  2. Herlig gjensyn med steder vi besøkte for mange år siden. Har også vært på toppen av Slogen og smugkikket på rommene på hotell Union. Nydelig natur - heldigvis har jeg ei søster plassert i området så sjansen for en ny tur gjennom Nordangsdalen er jo tilstede.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails