søndag 14. juni 2009

Føter igjen

Merete dreg i gong med ei ny veke med Nordiske føtter no.

Dette er den siste veka før sommarferien, og det er vel den veka føtene får gått mest på jobb. Det har i alle fall vore slik dei fleste åra eg har jobba i skulen. No skal det ryddast, byttast klasserom og kontor og det vert ein del vandring i gangane – fram og tilbake med kasser og utstyr.

Men no i helga har vi slappa av, føtene og eg…

Ha ei fin nesten-sommarferie-veke!2009_06130056 2009_06140036

It’s a new week looking at our Nordic feet. It’s the last week before summer, which is the busiest week in school. We’re changing classrooms and office and there’s a lot of tidying up and carrying stuff from one room to another. And a lot of walking…

Have a nice week!

3 kommentarer:

  1. My toe nails are also painted with red polish. Nice week for you too! :-)

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å følge med på bloggen din! Nå har jeg begynt med runde bestemorsruter... skal prøve meg på en ny jakke. Blir inspirert av å se innom bloggen din. Hekleklem fra Solfrid

    SvarSlett
  3. Kjempefin blogg du har, og så utrolig flink som du er. Jeg får virkelig lyst å lage masse nå :)
    Jeg ble tipset hit av en an annen blogger da jeg driver å leter etter oppskrifter på hekle-lapper. Takk for at du har lagt ut så utrolig fin forklaring på heklelappene med sirkler i midten, nå er jeg godt i gang å prøver meg på de:)
    Syns også de vr så søte de lappene du hekler med en utsående blomst på, har du mulighet for å legge ut oppskrift på de? Ser du har linket til en engels side, men jeg klarer så vidt å skjønne enkle norske hekleoppskrifter... på engelsk ble det helt gresk for meg.. hehe
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails