lørdag 7. februar 2009

Sylvi på pinnane

Eg er i gong! Henta garnet på torsdag og kunne ikkje venta, så klart.

2009_02070027

Starta med ei arm, men er ikkje heilt fornøgd med korleis perlestrikkinga oppfører seg når eg strikkar rundt. Det blir ein spiral som de ser. Så eg lurer på om eg skal gå attende til start og strikke ermene fram og tilbake. Har de nokre andre råd mot spiral-perlestrikk?

Eg har starta med ryggen medan eg funderer litt vidare på armane. Den er det kjekkaste uansett :)

2009_02070025

Det går fort med tjukt garn og tjukke pinnar. Og det sluker garnnøster…. Håpar eg har handla nok.

Ha ein fin laurdagskveld. Eg og Sylvi skal nok ha det fint her, med litt kaffi + sjokolade og rare grand prix songar…:)

2 kommentarer:

  1. Så, der var du igang med Sylvi. dette gleder jeg meg til å følge med på!

    Spilal på ermet??
    Jeg ser ikke den spiralen. Det er ikke øynene dine som har hengt seg opp i spiraleffekten, da? Synet kan bedra, vet du, og om du strikker fram og tilbake vil rett- og vrangmaskene stå likedan i forhold til hverandre. Stemmer ikke det?

    Dette er bare mine tanker om saken, jeg ser ikke spiralen, men om du ser den, og ikke får fred synes jeg du skal strikke fram og tilbake :o)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se både deg og Sylvi. Blir vel uadskillelige kan jeg tenke meg.

    Fordelen med perlestrikk er at det går like fort å strikke fram og tilbake som rundt, og ettersom resten av Sylvi strikkes fram og tilbake blir du sikkert mest fornøyd om armene blir strikket på samme måte.

    AB

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails