mandag 30. juni 2008

Etasjer

Sa eg ikkje nettopp at eg burde få meg eit tre-etasjers kakefat? Tenk så kjekt det var å kome inn i bruktbutikken og sjå dette på bordet.
Didn't i just mention that i wanted a 3-tier cakestand? I was very pleased to find this in the thrift shop yesterday. Unfortunately there was a crack in the top plate, but I'm sure I can fix that if I need to.
Det er dessverre ein sprekk i øvste etasje, men skulle det bli verre så får eg berre leite fram limtuba.
Eg handla også 24 tallerknar til systera mi og eit oransje dynetrekk. Dynetrekket er allereie klipt opp - det brukte eg for å prøve ut eit blusemønster. Tenkte det var lurt å prøve på eit billig stoff før eg går laus på det skikkelege. Og det var lurt for mønsteret må nok tilpassast litt (litt dårleg passform her og der - kremt, kremt ). Og eg som igrunnen hadde lyst på ein oransje bluse... Eg må prøve å fikse litt på saumane. Kanskje det blir eit oransje skjørt også...
I also bought 24 plates for my sister and an orange bedsheet & gigantic pillowcase. I immediately had to use the orange fabric to try out a top pattern (Simplicity 3835). It didn't fit like it should so i must look at the pattern again. I'm thinking about making a skirt from this fabric too. Not too use with the top - I don't want to look completely like an orange... But an orange skirt is fun, isn't it?
Og så prosjekt sommarkjole. Her har eg leita fram favoritt-vinterkjolen for å bruke den som mal.
And this is the progress of my summerdress project. I'm using my favourite (winter)dress as pattern for the bodice.

3 kommentarer:

  1. Vanvittig lekkert etasjefat! Fargen er heilt super! :)

    SvarSlett
  2. Hvor finner du disse skattene dine da, Solveig??

    Tror jeg må ta meg en Kristiansandtur!

    Kjolen din blir jo knallfin...er det hekling eller hakking...??

    Imponert over kreativiteten din!

    Ja, settekassen var det gøy å prøve..må nok prøve med andre farger på trykk også!

    Ørsta i sommer??
    Vi er der nok rundt 12-16juli. Får besøk fra irland, og skal campe i Langevågen. Har lyst på Raudøya-tur for å vise fram! kanskje vi sees!

    SvarSlett
  3. Åh, fantastisk fat!! Midt i blinken for deg, Solveig;) Kven kjøpte du resten av tallerknane til då? Meg eller Marie? ;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails