onsdag 28. mai 2008

Strandtur

Hadde ein fin ettermiddag på bystranda i dag. Ikkje så folksomt der på denne tida.
Eg heldt meg på land, men nokre modige jenter var ute i vatnet.Det byrjar å bli sommarstemning her.
- Men temperaturmålaren bør få ein sjekk før sommaren. Det vart litt vanskeleg å lese på biletet, men den fortalde at det var + 13 grader i vatnet og -50 grader i lufta...
Og dette bygget rett ved stranda er snart ferdig bygd. Folk har starta å flytte inn. (Hadde eg hatt eit par millionar ekstra kunne eg godt budd her.)
Er det ikkje stilig med alle desse forskjellige mursteinane? (Eg måtte berre ta eit bilde.)
Spent the afternoon on the town beach. It was nice to be outside, but it's not bathing time yet for me. Had to take a photo of a new appartment building near the beach too. I really liked all the different kinds of bricks. (If I had a lot of money i would by an appartment there...)

3 kommentarer:

  1. Nå, endelig har eg svart på tagginga di...

    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  2. Å, jeg får helt hjemlengsel av de bildene...jeg frekventerer ikke bystranda så ofte akkurat, men jeg gleder meg sånn til svaberg og sol, det har de nemlig ikke her i Rogaland. Svaberg altså =) ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. DE fine skoene da...

    Kos deg i finaværet!!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails