fredag 16. mai 2008

God 17. mai til alle!!

Dette er halssølja til skjorta mi. Den er litt spesiell - dei har satt på "gullblada" feil veg slik at det vert ein speilvend Ø (det skal vere ein skikkeleg Ø oppdaga eg etter nokre år-trudde alle var slik som min først...) Det er sikkert ein lett jobb å fikse på det, men eg synes no det er litt artig.


Dette er lomma. Her gjeld det å ha med seg minimalt av utstyr for dagen slik at alt får plass. Eg ser no at sølv- og messingpussemiddel burde ha vore på handlelista. Låsen og søljene var slett ikkje så blanke lenger... Ja, ja, til neste gong.
Her er leikar systra mi og eg (til høgre) turist-postkort i finstasen.
This is the rest of my outfit for tomorrow. Handbag is not an accesory when wearing bunad, everything I need tomorrow must go in my bunad-pocket. I see now that I have to polish the silver brooch and the brass lock. Must do that before the next time I'm wearing this. The last photo is of my sister and me (on the right). We're trying to look like a tourist post card. The only thing missing is some mountains and fjords in the background...
Have a nice weekend everybody!
Då skal eg sette meg ned (etter litt fredagsrydding) og ladde opp. Det ser ut til at regnet skal halde seg vekke det meste av dagen. Jippi!
Håpar de alle får ein fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails