søndag 20. april 2008

Shopping i Australia

Nei, eg har ikkje vore der nede. Men eg har handla der eit par gongar likevel. Har de oppdaga Etsy? Det er ein internettbutikk med heimelaga saker. Tusenvis av folk har sin eigen butikk der. Eg har handla litt forskjellige ting (du kan nesten finne alt mogleg). No sist blei det desse øreringane frå butikken til Irene Muldoon. Eg handla hos henne i sommar og då vann eg eit gåvekort som eg brukte no.
Det kjekkaste med å handle slik er å få pakke i posten. Og Irene sendte til og med ei ekstra overasking - snop :)No - I haven't been travelling, but I've been shopping at Etsy. Irene makes lovely earrings and other stuff. Go visit her shop.
The most fun part of Etsy-shopping is getting things in the mail. I even got an extra surprise this time :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails