mandag 10. desember 2007

Kjapt levert

Eg bestilte litt stoff (høyrest suspekt ut, men er det ikkje) frå ein butikk i Japan.
(- Å nei, treng eg endå meir stoff liksom?... Ja, når det er på salg, så...)

Dei er kjappe i vendinga, allereie neste morgon (6. des) fekk eg mail om at stoffet var på veg.

Og i dag, 4 dagar seinare låg pakken i postkassa. Det må eg seie er raskt i desse julepost-tider. Også heilt frå Japan!

Kan gjerne anbefale denne butikken, mange artige stoff.
I ordered some fabric from nuno+ in Japan (they had sale), and today - only four days later- the fabrics arrived. Thats really fast, considering it's Christmas.

Her er stoffa eg kjøpte denne gongen.
Tellande pinnsvin:
Fargerike skilpadder:
Og grønn skog med fuglar. Den grønne skogen har epletre på andre sida av stoffet.

1 kommentar:

  1. Åh, det vaqr fine stoff! Spent på kva dei skal verte til. Hugs at vi er arvelig belasta med å ha store mengder stoff liggande i heimane våre...

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails